niedziela, 7 września 2014

[002] Top 10: ulubione okładki książek.



Top 10 to akcja utworzona przez Kreatywę, dzięki której czytelnicy mogą lepiej poznać blogera. Ja osobiście uważam to też za świetną zabawę. :3
Dzisiaj ruszę z rankingiem "Dziesięć ulubionych okładek", ale od przyszłego tygodnia będę szkła po kolei jak jest to na blogu Kreatywy. :-) Ponieważ tak jak mówiłam, rozpoczęłam 1 września nową szkołę i jeszcze nie zdążyłam odpowiednio się zaklimatyzować. Niestety nie mam również internetu, a przynajmniej nie mam go na razie. Jeżeli w tym tygodniu będę już miała do niego dostęp to dam Wam od razu znać nowym postem. Mam masę pomysłów na nowe posty, ale strasznie mało czasu do ich realizacji. Zostawiam Was z pierwszym rankingiem Top 10 wykonanym przeze mnie i zabieram się za czytanie mojej pierwszej lektury w nowej szkole. "Mitologio" nadchodzę!


A jakie są wasze ulubione okładki? :-) Jeżeli już macie dawno za sobą ten ranking to pochwalcie się linkiem w komentarzu, a jeżeli nie to zapraszam do zabawy!

PS. Mam zamiar zorganizować konkurs gdzie nagrodą będzie książka. Czy ktoś z Was wysyłał już jakieś książki Pocztą Polską? Bo ja nie i szczerze to nie mam pojęcia jak mam to uczynić. Czy potraktować książkę jako "list" czy nadać jako "paczka". Mógłby mi ktoś pomóc? Będę niezmiernie wdzięczna! :-)

1 komentarz:

  1. Oo... fajne książki ;) I okładki też. Czytałam tylko Rywalki, ale zamierzam nadrobić zaległości ;) A co do paczki to nwm. Może poszukaj na Google? I daj znać, jak już zorganizujesz konkurs u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń