środa, 27 sierpnia 2014

Dzień dobry, dobry dzień!

Boję się początków i boję się swojego słomianego zapału. Co prawda prowadziłam już kiedyś bloga z recenzjami i jestem w pełni świadoma, że jest ich tysiące. Chciałabym prowadzić go jednak dla siebie. Mam nadzieję jednak, że zyskam kilku stałych czytelników, bo miło jest wymieniać się wrażeniami. Nie oczekujcie ode mnie wiele. Nie jestem polonistką, moje "recenzje" mogą zawierać wiele błędów, ale będą pisane z serca bez zbędnych, suchych faktów. Poza tym pamiętam wiele świetnych czytelniczych akcji, w których jak zwykle z chęcią będę brała udział. Czasami może naskrobię jakieś posty od siebie. Jeszcze nie wiem jak to będzie wyglądać, ale mam nadzieję, że będziecie z chęcią tu zaglądać. :-)

Mamy dzisiaj 27 sierpnia 2014 roku... Blog Fantasy Geek'a oficjalnie uważam za otwarty!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz